محل تبلیغات شما

رپورتاژ آگهی چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم تعریف دقیق رپورتاژ آگهی است.رپورتاژ آگهی به معنی انتشار یک مقاله از شما در سایتی دیگر است که معمولا با هدفمعرفی یک محصول و یا لینک سازی جهت بهبود وضعیت سئو انجام میشود.

زمان مناسب خرید رپورتاژ

خرید رپورتاژ زمانی برای شماکارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل درصفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک مناسب ازطریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید.

نکات مهم در خرید رپورتاژ چیست؟

مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک دائمی بودنآن است. معمولا مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی دهنده باقی می ماند و شما برایتمدید این لینک هزینه ای پرداخت نمیکنید ولی زمانیکه بک لینک یا تبلیغات متنیخریداری میکنید باید هر ماه هزینه ای برای تمدید و نگهداری آن پرداخت کنید.

1- رپورتاژ‌ آگهی را از سایت مرتبطبخرید

در فضای وب فارسی سایت های معتبری که تبلیغات به صورت ریپورتاژ رامیپذیرند زیاد نیستند. همین مسئله موجب میشود گزینه های شما برای انتخاب محدود شودولی همیشه تلاش کنید خرید رپورتاژ را از سایت هایی انجام دهید که از نظر موضوعی ومحتوایی به سایت شما نزدیک هستند.

2- برای هر رپورتاژ یک متن اختصاصیبنویسید

محتوای تکراری شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج گوگل ندارد و معمولا از طرفربات های گوگل نادیده گرفته میشود. بسیار دیده ایم که برخی از مدیران سایت ها یکمقاله مشخص را تهیه میکنند و آن را به صورت رپورتاژ در چندین سایت مختلف منتشرمیکنند. حتی برخی برای متن رپورتاژ خود از مقالات یا محتوای موجود بر روی سایت خوداستفاده میکنند.

 

3- بیشتر از ۵ بک لینک در رپورتاژ خود قرارندهید

هر صفحه از اینترنت ارزش و اعتبار مشخصی از نظر گوگل دارد (Page Authority) و این اعتبار به اندازه مساوی میان تمام لینک های موجود در آنتقسیم میشود. هرچقدر تعداد لینک های موجود در صفحه رپورتاژ آگهی افزایش یابداعتبار منتقل شده به هریک از آنها کاهش خواهد یافت.

4- برای هر صفحه از سایت تنها یک لینکدر متن قرار دهید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در خرید رپورتاژ درج چند لینک با Anchor Text متفاوت به یک صفحه از سایت است. بعنوان مثال در یک متن آگهی سهلینک قرار داده میشود که همگی به صفحه اصلی سایت اشاره دارند ولی هریک با عبارتیمجزا لینک شده اند. با این کار گوگل تنها اولین لینک موجود در صفحه را در نظرمیگیرد و بقیه لینک ها بی اثر خواهند شد.

5- رپورتاژ آگهی را برای صفحات داخلیسایت بخرید

پیشنهاد میشود لینک سازی در رپورتاژ آگهی به صفحات داخلی سایت و برروی کلمات کم رقابت انجام شود

6- در رپورتاژ آگهی خود از تصاویراستفاده کنید

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصویر وویدیو در صفحه است.

7- برای رپورتاژ آگهی خود بک لینکبخرید!

بعد از خرید رپورتاژ آگهی از همان سایت آگهی دهنده یک بک لینکبخرید و لینک صفحه رپورتاژ را در آن قرار دهید. با این کار لینک سازی داخلی خوبیبرای صفحه تبلیغ شما انجام میشود که موجب افزایش اعتبار این صفحه خواهد شد.

8- اعتبار دامنه و spam score سایت آگهی دهنده را بررسی کنید

اگر سایتی پیدا کردید که اعتبار دامنه آن بالاتر از ۵۰ است یک گزینه ایده آل یافته اید.هیچ وقت ازسایت هایی که spam score آنها بالاتر از ۵ است رپورتاژ آگهی نخرید.

9- از پست مهمان یا رپورتاژ آگهیرایگان استفاده کنید

مقالاتی که به عنوان پست مهمان درج میشوند معمولا باید از کیفیتبالایی برخوردار بوده و دقیقا مطابق با موضوعات سایت پذیرنده باشد. 

5 افزونه برای بهبود سئو داخلی سایت

4 ابزار شگفت انگیز سئو برای طراحان سایت

همه چیز درباره تگ عنوان و تاثیر آن در سئو سایت

رپورتاژ ,لینک ,آگهی ,سایت ,صفحه ,یک ,رپورتاژ آگهی ,خرید رپورتاژ ,بک لینک ,از سایت ,در صفحه

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Michelle's page Otaku stories Valerie's info jesvahochill blogtinggesstrad1988 وبلاگ سایت نیازمندی پیام سرا مهندسی کامپیوتر - نرم افزار downgulenske هزاران گنج دامین